Album Juul.

 Dit keer een album gemaakt voor ons petekind die voor de tweede keer papa is geworden van dochter Juul.

Doosje aan de binnenkant is een idee van de freubelgarage maar dan eigen draai aangegeven. Hier heb ik nu wat witte papiertjes gedaan voor achtergrondje voor foto s en figuurtjes die bij design papier horen zodat ze zelf nog toe kan voegen als versiering of een foto achter te schuiven.

Deze keer veel ruimte voor foto s gelaten en veel met klepjes en flapjes gewekt en overal dubbele mapjes erin verwerkt.

Hij moet nog kado gegeven worden maar gaat vast goed komen.
































































Reacties

  1. Wow wat een prachtige creatie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly, was een groot project en heel fijn om te maken. Gelukkig lukte het meteen hoe ik het in mijn hoofd had dus weinig hoeven ye corrigeren of te foetelen :)

      Verwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en reactie, dat mijn kaarten je mogen inspireren. lieve groet Ciela

Populaire posts van deze blog