Fhoto album

Een workshop bij Annemieke Bouw  gehad en deze album gemaakt.
De basis album was klaar, we hebben de voor en achterkant gemaakt met heel veel verschillende technieken.
Was heel leerzaam om te doen, de technieken waren me niet vreemd maar om ze op de juiste manier en volgorde te gebruiken was er leerzaam
Annemieke had een heerlijke lunch verzorgt en ik had naar deze dag uit gekeken.
Met 5 voor mij onbekende dames hebben we er een heerlijke dag van gemaakt.
Ik heb ervan genoten.
Bedankt Annemieke.









Reacties

  1. Super leuk en mooi geworden Ciela.
    Altijd even spannend met onbekenden, maar je zit toch allemaal voor hetzelfde en fijn dat het een leuke dag is geworden.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Elly, spannend maar was erg gezellig. Mooi is dan ook te zien dat je toch groeit in deze hobby!

      Verwijderen
  2. Heel heel mooi Ciela, fijn dat het voor jouw een een leuke dag is geworden . Maar de volgende keer ga ik wel graag weer met je mee!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en reactie, dat mijn kaarten je mogen inspireren. lieve groet Ciela

Populaire posts van deze blog

Album You tube mutsencluppie